


- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- FAQ - časté dotazy
JAK ČASTO VÁM CHODÍ ZBOŽÍ ?
Každý den nám sami motorkáři přinesou další moto oblečení. Téměř každý den ho pak vystavujeme i na náš eshop. Zboží se nám tu opravdu hodně obměňuje. Celou nabídku všeho co máme v obchodě najdete vždy aktuálně na našem eshopu.
MOHU U VÁS PRODAT SVOJE MOTORKÁŘSKÉ OBLEČENÍ ?
Ano, u nás můžete prodat svoje motorkářské oblečení, nebo výbavu, kterou nepotřebujete. Nabízíme tu nejvýhodnější formu komisního prodeje a to úplně zdarma a bez závazků.
Při komisním prodeji si určíte cenu (případně s cenou poradíme), my si k ní přidáme provizi a až vaši věc prodáme, vyplatíme vám peníze. Můžete u nás mít zboží vystavené rok i déle a to zdarma, bez poplatků. Věci si také můžete kdykoliv vzít zpět. Víc informací najdete zde.
JE VŠECHNO ZBOŽÍ SKLADEM ?
Ano, veškeré zboží z nabídky našeho eshopu je skladem přímo v našem obchodě v Motosekáči v Brně. Můžete si cokoliv přijít vyzkoušet, nebo objednat. Eshop několikrát denně aktualizujeme.
MOHU SI ZBOŽÍ ZAREZERVOVAT A PŘIJÍT VYZKOUŠET ?
Ano, pokud máte možnost se stavit k nám přímo do Motosekáče (Tilhonova 8, Brno-Slatina), je také možné si zboží přes náš e-shop koupit a při objednávce zadat osobní odběr. Takto objednané zboží vám budeme zdarma rezervovat 4 dny (po dohodě déle). Zboží si pak můžete přijít vyzkoušet a pokud vám nebude sedět, kupovat si ho samozřejmě nemusíte.
Kontakt a mapu najdete zde.
DÁ SE U VÁS ZAPARKOVAT ?
Ano. Přímo před naším obchodem jsou pro vás tři volná parkovací místa.
JAK VYBRAT SPRÁVNOU VELIKOST OBLEČENÍ ?
Abyste poznali nejlépe, jak vám bude oblečení sedět, uvádíme u zboží přesné rozměry, které si sami měříme.
Víc informací a tabulky velikostí nejdete zde
Další tipy a rady jak si vybrat motorkářské oblečení a správnou velikost najde na našem blogu.
JE MOŽNÉ ZBOŽÍ Z ESHOPU VRÁTIT KDYŽ MI NEBUDE SEDĚT ?
Ano, pokud vám cokoliv, co si u nás v eshopu koupíte nebude sedět, nebo vyhovovat, můžete nám bez problémů zboží zase vrátit. Není potřeba vyplňovat žádné formuláře, stačí jen poslat zpět. Při nákupu přes náš e-shop poskytujeme 14-ti denní záruku na vrácení zboží a to bez udání důvodu. Hned jak se nám zboží vrátí, obratem vám zašleme peníze na váš účet. Víc informací k vrácení zboží nejdete zde.
JAKÁ JE ZÁRUKA PRO NOVÉ A PRO POUŽITÉ VĚCI ?
U použitého zboží poskytujeme záruku 1 rok a u nového zboží 2 roky. S případnou reklamací u nás není problém, vždy se snažíme našim zákazníkům maximálně vyjít vstříc.
JAKÉ JSOU MOŽNOSTI DOPRAVY A KOLIK MĚ BUDE STÁT ?
Můžete si zvolit dopravu PPL od 79,-Kč, nebo Českou poštou od 99,-Kč. V případě platby na dobírku se cena za poštovné navýší o 25,- Kč. Můžete využít také možnost osobního vyzvednutí v našem obchodě. Podrobnosti k dopravě najdete zde.
JAK MOHU ZA ZBOŽÍ ZAPLATIT ?
Online platbou pomocí platební brány ComGate (platba kartou, bankovním převodem) bez poplatků, dobírkou při převzetí zboží, v hotovosti, nebo kartou a to i v našem obchodě.
KDY MI OBJEDNANÉ ZBOŽÍ PŘIJDE ?
Protože máme všechno zboží skladem, odesíláme jej nejpozději do druhého pracovního dne od vašeho objednání. Následující prac. den je pak doručeno přepravcem přímo k vám. V případě, že si vyberete formu platby předem na účet, odesíláme zboží nejpozději do druhého dne od připsání platby na náš účet. O odeslání zboží vás budeme vždy informovat emailem.
JAK POZNÁM CO JE VE VAŠEM OBCHODĚ NOVÉHO ?
Novinky našeho obchodu můžete sledovat na Facebooku zde a nové zboží, které nám v obchodě přibývá skoro každý den, najdete vždy v záložce Nově přidané zboží.
MUSÍM SE REGISTROVAT, ABYCH MOHL/A V ESHOPU NAKUPOVAT ?
Ne, nemusíte. Registrace zákazníka není podmínkou pro uskutečnění nákupu v našem e-shopu. Registrace je naprosto bezpečná, s vašimi údaji není nijak dál manipulováno. Registrace slouží zejména vám, našim zákazníkům a návštěvníkům, abyste mohli plně využít všech výhod, které připravujeme a funkcí, jež eshop nabízí.
ODESLAL JSEM OBJEDNÁVKU, ALE RÁD BYCH JI ZMĚNIL, NĚCO JEŠTĚ PŘIOBJEDNAL, NEBO OBJEDNÁVKU ZRUŠIL !
Není problém. Vaši objednávku máte možnost upravit či stornovat. Důležité je co nejdříve nás informovat. Není problém se s námi domluvit na jakékoliv případné změně objednávky, stačí nás kontaktovat emailem, nebo telefonicky.
PRODÁVÁTE I ÚPLNĚ NOVÉ VĚCI ?
Ano. Nemalá část našeho nabízeného zboží je úplně nová. Jedná se o zboží dovezené k nám do komise jako doprodej starších modelů z jiných moto obchodů, nebo zboží ze zrušených moto obchodů. Klademe velký důraz na to, že takové zboží u nás koupíte vždy za nejnižší cenu na celém trhu v ČR.
Další velká část našeho zboží je téměř nová, zánovní, často použitá jen např. 2x. Takové zboží u nás koupíte za velmi výhodné ceny.
JSOU CENY U ZBOŽÍ VČETNĚ DPH ?
Ano. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH (nejsme plátci DPH).
JE MOŽNÉ OTEVŘÍT VÁŠ OBCHOD I V JINOU NEŽ OTEVÍRACÍ DOBU ?
Ano, po dohodě předem je možné otevřít v jinou dobu, než máme otevřeno.
Nenašli jste odpověď na svou otázku ?
Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, rádi odpovíme na vaše dotazy na tel. 774 142 132, nebo na emailu: info@motosekac.cz.